Cadzand

Veel gestelde vragen | Forum

Groene steen gevonden in Cadzand

Dillen

Zondag 02 januari 2011

Iemand gaf me een glas achtige groene steen gevonden in Cadzand (baai).
Maar wat is dit nu? Er lagen wel meer zulke stenen op het strand volgens de vinder.

Ronald

Medewerker

Donderdag 06 januari 2011

We hebben geen idee wat voor soort steen het is of kan zijn. Wellicht
kan het Bezoekerscentrum ‚Äö?Ñ??t Zwin u verder helpen:
Gerrit van Hoekestraat 2
4525 NH Retranchement
0117-39 22 21 / 45 71 62

Last check on:
Donderdag 06 januari 2011

Meer onderwerpen

VVV CadzandVVV CadzandWoensdag 06 mei 2009
Stallingmogelijkheden in CadzandStallingmogelijkheden in CadzandMaandag 05 januari 2009
Waarom is er op strand geen groene vlag en rood met blauwe blokvlag meer?Waarom is er op strand geen groene vlag en rood met blauwe blokvlag meer?Woensdag 21 juli 2010
Veerdienst Breskens VlissingenVeerdienst Breskens VlissingenWoensdag 11 april 2012
Fietsverhuur in CadzandFietsverhuur in CadzandZondag 27 september 2009
op welke delen van het strand loslopende honden zijn toegelaten?op welke delen van het strand loslopende honden zijn toegelaten?Zondag 22 mei 2011
Strandrolstoelen in CadzandStrandrolstoelen in CadzandDonderdag 11 maart 2010
Welke periode mag je met je paard op het strand?Welke periode mag je met je paard op het strand?Vrijdag 08 april 2011
Een manege (prive paardenstallen of manege) voor mijn eigen paard plaatsen tijdens mijn vakantie aan zee volgende zomer.Een manege (prive paardenstallen of manege) voor mijn eigen paard plaatsen tijdens mijn vakantie aan zee volgende zomer.Maandag 19 januari 2009

Een vraag plaatsen

In deze rubriek vind je snel antwoord op de meest gestelde vragen. Kijk of je vraag erbij zit. Mocht je de vraag niet kunnen vinden, stuur dan een mail.

Nederlands  Deutsch  English  Français  Italiano  Espanol 
gebruiksvoorwaarden   |   privacy   |   copyright © 2001 - 2012 Cadzand.info ™